tisdag 7 december 2010

Weebly ,Wix ,Dreamweaver och photoshop

Hej !
De senaste veckorna har det varit mycket......Jag har suttit och lyssnat på moderskeppet en del och försökt överföra de kunskaperna till Adobe photoshop elements som jag har på min dator hemma. Nu börjar det lacka mot jul och ledighet och jag ska ladda ner test version av det nya photoshop.då kanske allt går lättare.
Har börjat skissa på en hemsida till mitt lag och till detta använda Wix/Weebly, dreamweaver känns för tufft just nu .Jag känner mig fullt sysselsatt!!!!!

1 kommentar:

  1. Känner igen mig. Det är mycket just nu, inte bara med utbildningen och olika program utan också med skolan och hemmet. Elever slutat kurser och skall hinna klart för betyg. Betygs genomgångar, utvärderingar och betygssättning. Hemma skall man baka för barnens basar och, hinna se på deras julspel samt gå på olika julavslutningar som ex till stallet. "Hu jeda mig". Det börjar lacka mot jul och svett på min panna.

    SvaraRadera